Most famous Dresses - 7 fustanet më të famshëm të kinemasë

Fustanet më të famshëm të kinemasë


1.) Ky është fustani më të famshëm në botë, më i kopjuari dhe më i riprodhuari. I dizenjuar nga William Travilla në vitin 1955 dhe i veshur nga Marilyn Monroe në një skarë ventilimi të një metroje në filmin "The Seven Year Itch". Ky fustan është shitur 5,6 milion dollarë në një ankand në vitin 2011.


2.) Një fustan shumë i bukur me ngjyrë të kuqe e veshur nga Xhulia Robert në filmin Pretty Woman të vitit 1990.


3.) Audrey Hepburn (Odri Hepbërn) një nga aktoret më të bukura dhe më shik, në një film romantik dhe klasik me titull "Breakfast at Tiffany's" të vitit 1961. Kjo është paraqitja që të vjen më në mendje kur mendon për vajzën që i pëlqen të vishet dhe bëjë një jetë glamor.


4.) Michelle Pfeiffer (Mishele Fajfer) në filmin e njohur "Njeriu me shenjë" i vitit 1983 në rolin e Elvirës përkrah Toni Montanës të luajtur nga Al Pacino.


5.) Katharine Hepburn  në filmin "Bringing Up Baby" të vitit 1938.


6.) Rita Hayworth në vitin 1946 në filimin me titull "Gilda".


7.) Filmi "Dhe Zoti krijoi gruan" në vitin 1956, në rolin e Xhulietës luan Brixhit Bardo, rol ky që i dha famë si femër shpërthyese.

Fustanet më të famshëm të kinemasë